Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Formen?

Publicerad 2012-09-06 21:40:00 i Frågor och svar

Charlotte frågade:

Jag har fått uppfattningen att brösten blir lite fyrkantiga när man förminskar dem, inte så runda som naturliga bröst. Ordnar sig detta eller behåller de formen?
 
 
Svar:

Ja, fyrkantiga blir de definitivt, i alla fall i början! Jag kan inte direkt uttala mig om ifall det håller i sig, eftersom mina inte är klara än på ett tag. Men jag kan säga att de ändrar form hela tiden. Mina är inte fyrkantiga längre, men inte heller runda. Innan jag opererades var mina bröst avlånga, så jag vet inte riktigt hur jag ska jämföra, eftersom jag inte minns formen när de en gång i tiden var små. Men de är inte fyrkantiga, inte avlånga, inte runda som fejkbröst, utan något däremellan!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-09-07 10:04:06

Okej, jo mina är också avlånga och ganska platta nu. Minns när jag hade b-c kupa, då var dom fina, lagom stora och rundare ner till.

Hur som helst är det väl ändå bättre med lite kantiga bröst än stora hängiga bröst som påverkar ens liv alldeles för mycket.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela