Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 343

Publicerad 2013-05-31 21:03:56 i Efter

Snart är det ett år sen jag opererades, förstår inte riktigt var tiden har tagit vägen!

Bara den senaste månaden har brösten ändrats jättemycket, och jag tror faktiskt att de är klara nu. Innan var de ganska fyrkantiga, nu har de fått en mer naturlig rund/avlång form, ärren har blekts, de har blivit mindre (!!!) och de har blivit mjuka. Jag är så otroligt glad!
Jag hade himla svårt att tro att det verkligen kunde ta ett år innan man såg ett slutresultat, men nu förstår jag att det faktiskt är sant. Mina bröst ser inte ALLS ut som de gjorde för ett halvår sen, knappt ens som de såg ut för en månad sen, och det är bara positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela