Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Fynd

Publicerad 2013-08-15 19:14:42 i Efter

Har äntligen fått kallelse till slutkontrollen på Akademikliniken! Den 30 augusti ska jag träffa kirurgen sista gången, sen är min resa slut på riktigt. Det är helt galet hur fort tiden har gått, det är över ett år sen jag opererades, sen jag blev av med tyngden. Jag minns knappt hur det kändes eller hur de såg ut. Ibland tittar jag på bilderna jag tog strax innan operationen, och jag blir lika förvånad varje gång. Var de verkligen så stora!? Såg de verkligen ut sådär!? Man glömmer fort...

Idag köpte jag två bhar på rean på KappAhl. 50 kronor stycket. För 1½ år sen tyckte jag en bh för 300 kronor plus frakt från England var en riktigt fynd, billigare kunde det inte bli liksom.

Jag är så glad att jag gjorde detta. Jag har fortfarande en del problem som jag ska kolla med kirurgen om det är normalt, bland annat fruktansvärda hugg ibland i vänster bröst. Ibland sticks det där inne och ibland känns det precis som jag antar att det känns att bli huggen med en kniv, inuti bröstet. På höger bröst vid vårtgården finns en liten, liten knuta, den fanns inte innan operationen men har funnits sen dess. Kanske har kirurgen någon aning om vad det kan vara, jag är inte orolig men det är klart man undrar vad det är.

Allt blir så mycket lättare med mindre bröst. Alla bör känna igenom sina bröst en gång i månaden, för att märka om något har ändrats, men med de melonerna jag hade innan skulle det ju ta en timme att gå igenom dem, därför gjorde jag det i princip aldrig, det var så himla mycket att klämma och känna igenom. Nu går det fort, och det är verkligen något alla borde göra till en vana!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2014-11-07 19:34:46

Hej! Det är jättekul att läsa din blogg om din operation och tiden efter. Jag skulle gärna vilja snacka med dig (på Facebook) eller per mail eller här på din blogg?! Jag är
nämligen inte nöjd med storleken efter min operation för 3 månader sedan och skulle vilja få lite råd från dig.

Kram

Svar: Hej! Tack så mycket! Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd :-(Var vill du prata, mejl eller facebook är lättast tror jag :-)

Kram!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Sarah

Publicerad 2014-11-09 18:43:30

Hej!

Min mail är

[email protected]

Svar: Mejlar dig!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela