Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 213: 7 månader + utan Prosil i 8 dagar

Publicerad 2013-01-20 16:14:00 i Månader

Insåg alldeles precis att idag är det 7 månader sen jag opererades! Jösses, tiden bara springer iväg!
Hur som helst, jag har varit utan Prosil sen sist jag skrev, för 8 dagar sen, och det har funkat skitbra, ärren fortsätter vara snygga! Jag tror inte Prosil kan göra mer nu, ärren är nog klara, det lilla de ska blekas till sköter nog tiden skulle jag tro! I Tkorsningen på vänster bröst ser det lite konstigt ut fortfarande, ganska rött, lite buligt och så något slags hål. Ingen aning om vad som har hänt där, det sprack ju lite när det höll på att läka, men är det kvar när jag ska träffa kirurgen sista gången kanske han kan svara på det!
 
Det är väldigt svårt att få till bra bilder på ärren, de är liiite mer synliga än vad det ser ut som på bilderna, speciellt mitt "finärr", blixten och ljuset ändrar lite.
 
Den lilla pricken bredvid ärren på vänster bröst är ett litet märke efter någon slags finne. Märket mitt på ärret är från när stygnknutan kom ut, och längst ner i Tkorset ser ni lite av det där konstiga, det är helt omöjligt att få en bra bild av det, och ännu svårare att förklara hur det ser ut, haha!
 
Höger bröst, finärren:




Vänster bröst, fulärren, som inte ens är det minsta fula längre:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela