Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 197

Publicerad 2013-01-04 15:27:51 i Efter

En annan sak jag upptäckt bara den senaste veckan är att brösten fortfarande ändras...väldigt mycket!
Eftersom man inte ser slutresultatet förrän efter ett år borde det väl inte komma som en överraskning att de fortfarande ändras, men det gör det på sätt och vis. Visst har jag vetat att de kommer ändras, men inte så här mycket! Men det är bara bra, för de ändras bara till det bättre. De har både blivit mindre (YAAAY!) och fått en finare form. Att de fortfarande är svullna efter ett halvår hade jag inte trott, men tydligen, eftersom de blir mindre! Hur som helst är jag överlycklig och blir bara mer och mer nöjd!
 
 
Jag fick ju en bh i julklapp, men efter att ha provat den en stund hemma bestämde jag mig för att lämna tillbaka den, den satt inte så bra trots allt. Det är konstigt det där, när jag köper bh och de sitter bra i butiken så sitter de aldrig bra när jag väl kommer hem. Det händer i princip varenda gång, och har alltid gjort. Inbillning eller inte, jag vet inte. Hur som helst så bytade jag den mot ett presentkort, rean hade gjort att det inte fanns mycket att välja på. Igår var jag tillbaka och provade lite, och hittade en som jag gillade! 65E på Change, det kan jag absolut leva med!! Men det är stooor skillnad på storlekar i olika bhar. Den jag köpte var 65E, men i en annan modell var jag tvungen att ha 65G. I affären Change då, där är ju storlekarna ganska små.
 
Hoppas den fortsätter sitta bra...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela