Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

När började du träna?

Publicerad 2013-03-03 19:50:00 i Frågor och svar

Fanny frågade:
Hur lång tid tog det innan du kände att du kunde börja träna? Inte gå ut och gå men typ jogga och så?
 
 
Svar:
Oj, jag vet inte riktigt. Jag tränade typ aldrig innan operationen så jag hade ingen träning att gå tillbaka till. Men jag skulle gissa att jag hade kunnat börja jogga efter 2 månader kanske. Jag minns att jag provade springa lite i skogen på hösten efter operationen, och jag opererades i juni, så 2 månader kan nog stämma! Nu har jag i alla fall, för första gången någonsin (!), börjat träna, och det känns himla bra!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-11 15:32:41

Jag testade att springa på bandet precis 2 månader efter op. Slutade med sår och infektion med antibiotika. Undvik att springa tills du läkt helt. Började springa i februari och min kropp klarade av det. Opererades i september.

Svar: Usch, vad jobbigt! Alla läker vi olika, så det går ju såklart inte att säga att då och då kan du göra det och det. Men man ska alltid lyssna på sin kropp först och främst! Hoppas du har läkt och mår bättre nu!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-03-12 20:36:49

Tack för svaren! Uppskattar det verkligen :)

Svar: Tänk på att alltid lyssna på din kropp i första hand :-)
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela