Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 206

Publicerad 2013-01-13 22:39:51 i Efter

Jag har spenderat helgen hos min syster, och vi bestämde oss för att gå och bada. Flera gånger förr har hon velat göra det, men då har jag inte haft någon bikini med mig, och innan operationen kunde jag inte gå in i en affär och köpa en, det fanns ju inga storlekar som passade. Så känslan nu att bara gå in i en affär och köpa en bikini...det går inte att beskriva. Det var rea på Team sportia så jag fick nederdel och överdel för 29 kronor. Överdelen var på tok för stor runt om, men det fanns bara den och storlek 34, så det fick bli den. Men så kom vi hem till min syster och hon rotade fram två överdelar som var för stora för henne, men de passade mig perfekt!
 
Idag och igår har jag varit utan Prosil, tänkte att jag skulle se hur ärren reagerade på att inte bli smorda. Jag har inte hunnit inspektera ännu, så rapport om det kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela