Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Volym

Publicerad 2013-02-06 20:21:00 i Frågor och svar

Fanny frågade:
Jag undrar vad hade du för volym innan och vad har du för volym nu?
 
 
Svar:
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag har nu, kirurgen skrev inte i min journal hur mycket han hade tagit bort, men sköterskan gissade på ca 300, så då borde jag ha ungefär 500 kvar, och det kan nog stämma ganska bra, tror jag.
På min första konsultation hade jag 950 ml på ena bröstet och 900 på det andra, men på operationsdagen sa kirurgen att han trodde det var snarare 800 ml på båda. Det konstiga är att jag inte hade gått ner i vikt alls mellan de gångerna, men på bilderna som togs på konsultationen och sen operationsdagen så syns faktiskt en stor skillnad, de var mindre på operationsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela