Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 195: Känseln är tillbaka!!

Publicerad 2013-01-01 20:17:00 i Efter

Det är kanske en vecka sen jag upptäckte att känseln på undersidan av brösten är tillbaka.
En dag fick jag bara för mig att känna, så jag drog försiktigt med nageln och ja, ni fattar hur förvånad jag blev när jag kände den väldigt tydligt!!
 
På undersidan av vänster bröst har jag inte haft någon känsel alls, på höger har den varit nedsatt, om jag inte minns fel. Men nu är det alltså tillbaka! Precis vid ärren känns det knappt något, men det är ju inte så konstigt. Men på alla andra ställen...i princip 100% känsel!!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2013-01-01 23:56:09

Vad kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela