Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 92: Konstig form

Publicerad 2012-09-20 19:33:32 i Efter

I tisdags när jag var på väg hem från Akademikliniken var vi bara några decimeter från att krocka. Bältet spände åt över brösten, och på kvällen märke jag att främst vänster bröst hade en väldigt konstig form, det gick liksom ut mot armhålan och var mer platt in mot det andra bröstet. Tänk hur mycket de fortfarande påverkas... Nu har det börjat få en normal form igen, men ser fortfarande lite konstigt ut.
Nu har ju mina ärr läkt helt, men den första månaden, eller de första två månaderna kanske, så hade jag inte bältet över brösten när jag åkte bil. Jag vet inte hur länge det finns risk för blödning och att det spricker, men när jag skulle åka hem efter operationen sa sköterskan att jag inte skulle ha bältet över. Och sen hade jag helt enkelt inte det förrän det kändes bra!

Kommentarer

Postat av: liten vs stor

Publicerad 2012-09-20 20:52:46

snart är det min tur att skriva inlägg som dessa :D

Postat av: cattis

Publicerad 2012-09-23 07:31:25

Nu är de inte ens 1 månad kvar till op. Börjar bli lite nervös.

Svar: Ååhh, grattis!!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela