Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 80: Bättre kan det nog inte bli!

Publicerad 2012-09-08 21:59:00 i Efter

Idag var det dags för tejpbyte igen, och jag måste säga att jag är grymt imponerad över mina ärr! På vänster bröst är de inte jättesnygga, eftersom en liten bit sprack, och jag fick något sår efter (antar jag) en stygnände. Men jag tror att även de "fula" ärren kommer bli helt ok när de har läkt klart och börjat blekna.
Men ärren på höger sida... Jag hade inte förväntat mig något i närheten av hur det har blivit, de är SÅ fina!!

Idag tog min första tejprulle slut också, en rulle räckte till hela 9 tejpbyte, eftersom de första två gjordes på kliniken av sköterskor, och det är 11 veckor sen operationen och jag har bytt en gång i veckan.
 
 
Ärren runt vårtgården, knappt synliga!
 
De fina ärren på höger bröst:
 
Imponerad!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-09-09 19:16:14

Fint, jag har fått en tid för bedömning nu, överlycklig och lite skraj.

Svar: Grattis! Håller tummarna för dig!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela