Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 77: Det blir bättre och bättre

Publicerad 2012-09-05 20:47:00 i Efter

Jag har ju hela tiden vetat att brösten kommer ändras i upp till ett år efter operationen, ändå blir jag förvånad att de fortfarande ändras, 2½ månader senare. De har blivit SÅ HIMLA fina!!!
Innan "klagade" jag ju lite på att jag tyckte de var lite för stora än, men inte nu längre. Jag vet inte om de var svullna ovanligt länge (jag läker ju väldigt sakta, så det är säkert fullt möjligt) eller om jag inbillar mig, eller om de helt enkelt ändras än, men de känns mindre, finare form och så. Jag är SÅ glad och lycklig!! De är bättre och finare än vad jag någonsin kunnat drömma om!

För 2½ månader sen kunde jag inte ens drömma om att gå utan bh. Det blev varmt och rött och svettigt på magen, brösten hoppade runt och det gjorde ont. De liksom blev ett med magen. Men nu, nu syns det ingen skillnad om jag har bh på eller inte!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-09-05 23:10:31

Vad roligt att det bara blir bättre och bättre!

Jag har fått uppfattningen att brösten blir lite fyrkantiga när man förminskar dem, inte så runda som naturliga bröst. Ordnar sig detta eller behåller de formen?

Svar: Ja, det stämmer att de blir fyrkantiga, men jag tror inte det håller i sig! Mina är inte så fyrkantiga längre. Vet inte vad jag ska jämföra med riktigt, mina "gamla" bröst var avlånga, och de är inte mina "nya", men de är inte heller runda som fejkbröst.
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela