Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 73: Ännu ett tejpbyte

Publicerad 2012-09-01 22:05:00 i Efter

Varje lördag storstädar jag, byter lakan och handdukar, tvättar alla mina bhar, och så byter jag tejp. De senaste gångerna har den fäst lite dåligt längst fram, alltså mellan brösten, och idag var där massa gamla kletiga tejprester, tog bort försiktigt med bensin från apoteket, och tejpen fäste jättebra!
Ärren på höger bröst är superfina, de på vänster är inte riktigt lika fina, men jag klagar inte! Nere i T-korset är där ett hål, som oroar mig lite. Men det är rent, ingen gegga och inget konstigt, så det ska nog läka ihop fint! Har bara en liten sårskorpa kvar nu också!!



Kommentarer

Postat av: liten vs stor

Publicerad 2012-09-01 22:26:02

Sluta leta problem och njut istället. Stor kram

Svar: Leta problem? Jag letar verkligen inte efter problem. Jag skrev att jag inte klagar och att jag är orolig för ett hål i ena korsningen, så jag vet inte var du fått problemletningen ifrån. Jag njuter av varenda minut jag slipper värken och allt det andra.
forstorabrost.blogg.se

Postat av: liten vs stor

Publicerad 2012-09-05 22:22:16

Det var meningen som en uppåtpuff :/ Att du inte skulle oroa dig för det märket....

Svar: Det var inte min mening att låta hård eller så! Det blir lätt fel när man skriver, lätt att missuppfatta!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela