Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

100 dagar!

Publicerad 2012-09-28 14:16:48 i Efter

Ojojoj vad tiden går fort! Idag är det 100 dagar sen jag opererades, hundra dagar! Det firade jag med att ringa Akademikliniken IGEN. Känner mig hemskt besvärlig och jobbig, men jag behövde ordentliga svar på mina tejpfrågor, och det fick jag! Så nu har jag satt på tejp igen, utom över mitt lilla sår. Hade ett till sår när jag tog av tejpen iförrgår men det hade redan läkt ihop helt!
 
Jag är så glad att jag blev godkänd av landstinget för en operation, och jag är så glad att jag vågade gå igenom operationen. Trots två jävliga första veckor då jag låg helt utslagen och sov mest hela tiden och inte fick i mig annat än nyponsoppa, lång läkningstid och tejpproblem så ångrar jag inte en sekund av mitt beslut att opereras.
 
 
Det lilla såret som är kvar, i T-korset längst ner.

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-09-28 15:35:25

Kan du ha en vanlig bh nu, alltså typ en för 100 kr från hm, eller är det sportbh eller något sånt som gäller? :)

Blev godkänd av landstinget :D men det har du ju sett på forumet :)

Svar: Nja, alltså jag kan, men får inte använda med bygel än! Har köpt ett par bygellösa amningsbhar på Lindex, en för 179, och ett tvåpack för 199, man blir ju alldeles till sig av hur billigt det är!! Har inte hittat några bygellösa på HM faktiskt! Bygelbh går bra efter ett halvår, så det inte skaver mot ärren i början!
Denna har jag ibland: http://www.lindex.com/se/underklaeder/bh/amnings-bh/6286016/Amnings-BH/?styleId=7025393

Denna rekommenderade de på kliniken, och jag köpte två där och sen en på internet. Finns på Lindex, Twilfit och timarco.se: http://swegmark.se/produkter/komfort/stars/13

Den ovan bytar jag med denna, som jag köpte senast på timarco.se, och älskar!: http://swegmark.se/produkter/sport/ultimate/52

Jaa, STORT grattis till dig! Minns den känslan, total lycka!!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Elin

Publicerad 2012-10-02 20:03:16

Vad är det för forum ni är inne på? *nyfiken*

Svar: POF, www.plastikoperationsforum.se !
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-10-11 16:37:20

Den från Lindex var ju jättefin! :D

Shit vad jag längtar till operationen, tänker på det massa gånger om dagen, har ingen lust att köpa nya kläder och speciellt inte underkläder försen efter operationen. Det ska bli så kul att köpa fina kläder och billiga underkläder. Hoppas på att jag kan ha en riktigt snygg klänning på min 20-årsdag i maj!

Svar: Ja, visst är den! Ganska enkel men ändå snygg!
Ååhhh, jag förstår dig, och jag gläds verkligen med dig! Spara pengarna till efter operationen, det kommer behövas, haha! Jag har fått ge bort hur mycket kläder som helst, men det är ju så himla kul att prova och köpa nytt nu när allt sitter bra! Sånt man inte kunnat ha innan, pikétröjor, vanliga tshirts, fina klänningar, koftor som faktiskt går att knäppa ända upp!
Du kommer bli så fin så!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela