Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 131

Publicerad 2012-10-29 22:03:24 i Efter

Jag måste bara säga att jag gillar Prosil! På onsdag är det en vecka sen jag började, och ärren börjar redan bli riktigt fina! De är typ helt platta och mindre röda. Försöker smörja tre gånger om dagen, men ibland har jag bara hunnit två. Ärren på höger bröst är fortfarande superfina, och de på vänster är lite mindre fina. Vänster bröst har fortfarande en lite konstig form, efter bilbältet, men det stör mig inte, och det kan ändras med tiden!

Emellanåt tycker jag fortfarande att de är lite för stora, en storlek mindre hade inte skadat. Men samtidigt så passar de ju min kropp bra, de är inte ivägen längre, jag har inte ont någonstans längre och kanske kommer de bli bättre när ett år har gått och de är helt klara!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-10-29 22:51:06

Kul att det går bra :) Längtar som sjutton till jag är opererad.

Svar: Ja, det är så skönt!Det förstår jag!! När är det du opereras?
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-10-31 08:01:03

Ohh vad jag känner igen mig i allt du skriver! Jag opererades den 23 oktober så följer dina inlägg slaviskt nu! Jag är också mycket trött och sen igår har jag fått ont istället för myrornas krig som jag kallat det :) har också reagerat på tejpen som satt under brösten, så nu har jag bara tejp runt bröstvårtan och på ärret ner. Över de nedersta ärren har jag kompresser och sen luftar jag mycket hemma! Så nog måste jag erkänna att det är jobbigt, men jag känner som du att det helt klart är värt det ändå! :)

Svar: Håll koll bara så det inte gör mer ont eller ser konstigt ut! Vad konstigt att det bara är just där du reagerat, fast i och för sig är det mer utsatt där, i och med kanter och värde och sånt. Bra att du luftar!Ja, visst är det jobbigt i början, men det kommer bli bättre! Det är en lång process, men det är absolut värt det!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela