Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 126: Haft bikini!

Publicerad 2012-10-24 19:33:18 i Efter

Idag har jag varit på spa, och använt bikini för första gången sen operationen! Bara känslan att kunna köpa en bikini på Åhlens, i storlek 36/38, underbart!!! Innan operationen täckte inte storlek 44 ens halva brösten, det är helt sjukt! Det var så himla skönt att kunna bada utan att behöva hålla på och rätta till brösten hela tiden!
 
Idag har jag varit tejplös i tre veckor och en dag. Jag är inte i närheten av Malmö ofta, men idag var jag så då stack jag upp till Akademikliniken och köpte silikonstiftet Prosil. 350 spänn och det är mindre än ett lypsyl. Men vill man vara fin får man lida pin! Det var lite trögt att stryka på, men jag antar att man lär sig de rätta teknikerna efterhand, jag har ju bara försökt en gång så det löser sig säkert!
 
Prosil
 
 
Efter tre veckor tejplös. Ärren har blivit rejält röda, men småsåren har läkt ihop hyfsat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela