Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 152: Prosilen har kommit!!

Publicerad 2012-11-19 15:02:07 i Efter

Imorse klockan 08:30 plingade det på dörren, jag var för trött för att öppna men jag hörde att den som plingat la något i brevlådan. Gick ut och kollade sen och det var ett paket, från England! Jag är grymt imponerad! Jag beställde min nya Prosil i torsdags eftermiddag, och imorse fick jag den!
 
Igår var jag väldigt väldigt ledsen, som ni vet. Idag är jag gladare. Ja, brösten är i största laget, men hade jag inte opererat mig hade de varit ännu större och besvärande. Jag minns ju hur jag led, och nu lider jag inte längre. Jag har fortfarande ont i ryggen, men smärtan är inte alls som den var innan. Jag har fortfarande svårt för att sitta med rak rygg, men jag kan om jag anstränger mig. Jag får göra det bästa av situationen. Jag har gått upp i vikt sen efter operationen, och jag vet att en del har satt sig i brösten. Tyvärr kan jag inte göra något åt det. Jag har en underproduktion av sköldkörtelhormon, hypotyreos, och det har gett mig väldigt mycket problem, inte minst med vikten. Jag får medicin i form av Levaxin, men den hjälper mig inte mycket. Doktorerna ser endast till blodproverna och vill inte hjälpa mig, eftersom mina värden är inom referens. De är inte bra, men de är inom referens. Istället hjälper jag mig själv med kosttillskott och reglerar själv min dos Levaxin. Nej, det här har inget med mina tuttar att göra, men jag ville ändå förklara.
 
4,25 gram och 17 gram!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-11-19 19:27:44

Du får träna ryggen så blir det nog bättre. Du kan träna hemma om du inte vill gå till gymmet :)

Vet inte om du gör det redan men att gå en promenad varje dag ökar inte bara förbränningen under promenaden utan man bränner lite mer resten av dagen också. Cykla mer är också ett bra tips :)

Svar: Ska försöka göra det! Men har lite dålig fantasi, och det är tråkigt att göra samma övningar hela tiden, men jag ska googla lite!
Försöker promenera så mycket som möjligt, är jag för aktiv svullnar kroppen upp och jag går upp i vikt istället. Ska försöka bli bättre på att vila emellan också ;)

Tusen tack!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Kattis

Publicerad 2012-11-19 22:53:30

Skaffa en yogarutin ihop med mig!! Bra för själen också ;)

Svar: Hahaha ja, varför inte! Vi sitter på 20 mils mellanrum och yogar tillsammans!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: nina

Publicerad 2012-12-02 19:03:18

vars beställde du ifrån och hur mkt kostade de? Är det värt pengarna`? kram på dig!

Svar: Jag beställde från https://www.dermacaredirect.co.uk/, där kostade 17 gram med frakt 349 kronor, på Akademikliniken tar de 350 för 4,25 gram, lite skillnad! Jag tycker absolut det är värt pengarna, kanske främst för att jag inte tålde tejpen. Men mina ärr har verkligen blivit jättefina! Kram!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela