Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 148: Attans!!!

Publicerad 2012-11-15 15:48:17 i Efter

Jag har inte mycket kvar av mitt Prosil, men tillräckligt mycket för någon vecka till i alla fall. Men idag hände något som inte var bra, stiftet gick sönder.... Det som finns kvar sitter på en bit plast, och sitter alltså inte fast i själva hylsan, och när jag smorde in ärren innan så blev det katastrof. Hela stiftet liksom gled ut och är nu i bitar... Blir nog så illa tvungen att ta mig till Malmö och köpa ett nytt.... Över 3 timmars resväg fram och tillbaka, 200 kronor för att åka, 350 för ett stift. Kan inte påstå att jag har det så gott ställt, med tanke på att jag arbetstränar och får 0 kronor för det...

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-11-15 21:13:38

Kan man inte beställa det på nätet då? :(

Svar: Inte från Sverige, hittade en sida i England som verkade seriös, så beställde därifrån, skulle få den inom 14 dagar :) Hoppas jag inte blev lurad bara ;)
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Kattis

Publicerad 2012-11-16 09:03:08

Eller ringa och be dom skicka det? Kan man köpa det ngnstans i Göteborg så kan jag åka och köpa det och skicka ner.. slipper du resväg/kostnader iaf :)

Svar: Tänkte på det också, att ringa dem men hittade och beställde från England! Men tuuusen tack kära du, du är bäst!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela