Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 147: Jag älskar Prosil!

Publicerad 2012-11-14 14:27:00 i Efter

Idag är det hela 21 veckor sen jag opererades, jösses vad fort tiden går!!

Idag har jag även använt Prosil i 3 veckor. Jag försöker smörja in morgon, dag och kväll, men vissa dagar kommer jag bara ihåg att göra det morgon och kväll. Men trots att jag glömmer ibland så är resultatet mycket bättre än vad jag kunnat tro. Ärren börjar bli SÅ HIMLA fina nu! Ett stift kostade 350 kronor, och ja, det är mycket för ett litet stift, men nu vet jag hur bra det är, och det är SÅ värt det!
Resultatet efter bara tre veckor:
 
Vänster bröst, mina fula ärr. Vänster bild är från den dagen jag började med Prosil, höger är från igår:
 
Höger bröst, mina fina ärr. Vänster bild är från den dagen jag började med Prosil, höger är från igår:

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-11-14 15:02:32

Vilken skillnad på bara några veckor! Skönt att det fungerar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela