Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Skickat!

Publicerad 2012-05-14 18:26:45 i Före

I torsdags mejlade jag ett par frågor till Akademikliniken, redan dagen efter hade jag fått svar! Nu känner jag att jag är säker på att jag har all information, så jag har skrivit på och skickat tillbaka operationsavtalet!

Det enda jag har kvar nu är att köpa Descutan, tvålen som jag ska duscha med dagen innan och på morgonen innan operationen! Tejp och tvättgrejer fixar jag efter operationen, när jag har pratat med kirurgen om rutinerna kring tejpbyte. Bh köper jag på Akademikliniken, de provar ut den under operationen så det blir rätt storlek. Låter skitläskigt, men det är bra att jag slipper vara "medvetande" i alla fall. Tröjor med knappar, eller dragkedja, framtill har jag gott om, och kläder jag ska ta med mig den dagen jag opereras har jag redan valt ut. Fem veckor kvar och jag har stenkoll, känns skitbra!

På papperna jag fick därifrån står det att det är bra att äta vitamin- och järntabletter innan operationen, jag har läst på internet att zinktabletter är bra för läkningen, så jag mejlade igen och frågade om zink- och järntabletter går bra, och om det är lagom att börja två veckor innan operationen. Antar att jag får svar i veckan!

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela