Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Operationsavtal och träningsvärk

Publicerad 2012-05-10 14:27:05 i Före

Jag var på Akademikliniken i tisdags, och redan idag fick jag papperna hemskickade! Det är operationsavtal jag ska skriva under och skicka tillbaka, och en kom ihåglista inför operationen! Ska fundera ut så jag inte har fler frågor, och sen skriva på och skicka tillbaka!

Jag har tänkt gå ner mina sista kilon och börja träna lite, för att vara i så bra form som möjligt inför operationen, antar att riskerna för komplikationer är mindre om man är i bra form, än om man är totalt otränad. Igår gick jag en rask promenad i skogen med mamma och idag en runda själv, jisses vilken träningsvärk jag har i benen, skinkorna och nederdelen av ryggen nu! Men det är bra, då vet jag att jag sköter mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela