Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Måste bli frisk

Publicerad 2012-06-18 19:51:44 i Före

I lördags vaknade jag med halsont, som höll i sig hela dagen och lite av söndagen. På söndagen hade jag lite, lite feber också, men sen gick halsontet över och jag blev förkyld istället. På onsdag ska jag opereras, så jag mejlade kliniken idag och kollade om det var okej att opereras trots snuva. Feber eller höjd temp har jag inte haft idag. Tack och lov svarade hon att det nog skulle gå bra, jag skulle ta med mitt nässpray så jag kan andas ordentligt. Har vilat hela dagen igår och lite idag, var ute och fick lite frisk luft också. Imorgon ska jag storstäda mitt rum och badrum. Imorgonkväll tar jag första duschen med Descutan, på onsdagmorgon tar jag sista omgången och sen är jag redo! Hoppas innerligt att jag blir bättre och inte sämre nu.....

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela