Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 3: Gråtattack

Publicerad 2012-06-23 14:33:54 i Efter

Igårkväll blev jag plötsligt ledsen, utan anledning. Jag grät och grät och grät och allt var fel. Efter lite googlande kom jag fram till att det var både vanligt och normalt. Inte så konstigt egentligen, en operation är stort och påfrestande för både kroppen och psyket. Idag mår jag i alla fall bättre igen. Försöker vila och gå runt lite i huset, för att hålla igång cirkulationen.
Har fortfarande inte jätteont, men det pirrar och har sig en hel del inuti brösten. Har provat ta en tablett smärtstillande istället för två, än så länge har det gått bra. Det är fortfarande rejält svullet och blått, men det har inte kommit mer blod och det ser fortfarande bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela