Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 7: Bättre aptit

Publicerad 2012-06-27 14:05:34 i Efter

Min aptit börjar komma tillbaka, känns det som! Den konstiga smaken jag har haft i munnen hela veckan börjar försvinna, äntligen!
Idag har jag lite ont, det drar och värker undertill i ärren. Innan råkade jag vrida mig på något konstigt sätt och då gjorde det så ont i slutet av ärret på vänster bröst att jag seriöst trodde att jag skulle tuppa av. Smärtan gick över igen när jag satte mig still, så nu är det lugnt.
Imorgon ska jag på återbesök på Akademikliniken och träffa en sköterska, ska bli spännande att få se hur ärren ser ut under tejpen. Ska bli skönt att få höra om allt ser bra ut med, jag tycker ju det ser bra ut, men att höra från någon som sett hundratals blåslagna bröst, det blir skönt och lugnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela