Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 5: Ont och frustrerad

Publicerad 2012-06-25 14:40:00 i Efter

Idag har jag ont. Det stramar och värker och gör ont helt enkelt. Mest ont gör det på sidorna, inte stygnen, konstigt nog. Det pirrar mest i höger bröst, och det är det jag har minst känsel i. Emellanåt kliar det på och i brösten så jag håller på att bli tokig, känns lite som myror som kryper omkring. Stygnen kan jag inte direkt påstå att jag känner av faktiskt.
Utseendemässigt ser de ut som första dagen, de är ganska fyrkantiga och går ut mycket mot armhålan, väldigt svullna. Blåmärkena har börjat gulna och försvinna, och det är ju bra!

Jag har fortfarande ingen aptit, och har en hemskt äcklig smak i munnen så inget smakar bra. Idag har jag varit ganska trött så jag har sovit nästan hela dagen hittills. Har svårt att sova på natten, eftersom jag måste ligga på rygg. Jag, som alltid sover på sidan eller magen i vanliga fall, tycker det är jättejobbigt och får jätteont i ryggen. Men det är bara att stå ut. I två veckor måste jag ligga på rygg vid vila och sovning. Frustrerande att bara ligga där och ha ont och inte kunna ändra ställning till något bekvämare.
 
 
Igår fick jag skjuts till Ica för att se om jag hittade något jag skulle kunna äta. Det var ganska jobbigt att gå där, vid kassan belv jag yr och fick hålla i mig. När jag kom hem var jag helt slut, så jag fick lägga mig och vila några timmar.
 
Bilder från igår:
 
Höger sida:

Höger vårtgård:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela