Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 10: Fortsätter med smärtstillande

Publicerad 2012-06-30 13:02:00 i Efter

Igår tänkte jag att jag skulle prova ta en tablett, istället för två, tre gånger om dagen. Det gick inget vidare. Jag kan inte säga att jag har ONT, utan det mer värker och stramar. Jag fortsätter med två tabletter var sjätte timme ett tag till!
Det sticker och bränner lite i själva snitten, men det ska vara helt normalt. Det är ju djupa sår och nervtrådar som varit kapade. Pirrningarna har i alla fall försvunnit. Däremot har jag ingen känsel alls på undersidan av båda brösten, men det är inget jag oroar mig för. Om det skulle bli bestående så ska jag nog överleva ändå. Det känns lite obehagligt men det stör mig faktiskt inte.
Min aptit börjar komma tillbaka, och det är skönt att äntligen kunna äta lite mer!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-06-09 07:11:00

Hej! Vilken bra blogg att läsa ang bröstförminskning.

Jag har läst både innan o efter op.

Opererades för 6 dagar sen. Du verkar ha fått så mycket bra info från din läkare.

Ja blev typ bara hemskickad o får klara mig bäst ja kan. Så din blogg har hjälpt mig bad man ska tänka på efteråt!

Svar: Hej!Åh, tack så mycket, vad glad jag blir!
Jag fick inte så mycket info som jag hade hoppats och trott, det mesta fick jag själv läsa mig till! Därför skapade jag bloggen också, för att kunna hjälpa andra att hitta det jag ville hitta :-)
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela