Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Tips på bh

Publicerad 2012-07-07 12:23:00 i Frågor och svar

Tänkte tipsa om en bh som både ger bra stöd och är jätteskön och mjuk! Jag köpte två på kliniken, de provade ut storlek efter operationen, innan jag vaknade.

Bilden är tagen några dagar efter operationen, när bröstvårtorna fortfarande var förtejpade, därav rynket!


Märket heter Swegmark, och den finns på Lindex för 249 kronor.

Kommentarer

Postat av: Bh storlek

Publicerad 2014-11-14 15:48:58

Hej min blogg vän, hehe:)

Ja undrar vilken bh storlek du har på den bhn du köpte från akademikliniken?

Tacksam för svar!

Svar: Hej! :-D
Oj, hmm! Jag tror det var 80B faktiskt!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Bh storlek

Publicerad 2014-11-14 23:26:30

Hej igen!

Oj så lite, lyckos dig hehe :D
Jag fick 75D :/ men bättre än innan såklart.
Har du tips på några bhar man kan köpa utan bygel? (Några där man inte ser bröstvårtab genom bhn iallafall hehe)
Eller du använde bara klinikens bh i 6 mån?

Kram och trevlig helg!

Svar: Jag har i vanliga fall 65-70 runt om, men jag var så himla svullen så jag fick ha 80 i den! Nu har jag 70DD/70E oftast! Swegmark har många bra faktiskt! Jag använde mest de jag fick på Akademikliniken för de var så sköna, men köpte någon från Swegmark!

Kram!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Bh storlek

Publicerad 2014-11-14 23:32:17

Tack för svar, du är en ängel!

Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela