Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 38: Tejpbyte

Publicerad 2012-07-28 20:50:05 i Efter

Idag var det dags för tejpbyte igen. Egentligen hade jag nog kunnat vänta några dagar till, men jag är så nyfiken så jag var tvungen att se genast! Det läker ihop, sakta men säkert, och ärren ser tunna och fina ut!
Dock oroar jag mig lite över vänster bröst... Bredvid ena ärret har där kommit ett runt sår, inget öppet sår utan en stor sårskorpa. Antagligen är det bara så att där har varit en stygnknut, jag hoppas innerligt att det är så i alla fall. Nere i T-korset har det spruckit lite också. Det är bara ytterst lite och det är rent och inga tecken på infektion alls. Men ändå blir jag orolig. Jag är väldigt orolig av mig och kan oroa mig för allt, så det är väl inget konstigt att jag blir rädd nu. Kanske har jag rört mig lite för mycket, sträckt armarna lite för mycket och burit lite för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela