Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 36

Publicerad 2012-07-26 19:08:55 i Efter

Har varit och hälsat på släkt i en vecka, men nu är jag hemma igen!
Bytte tejpen och lät både mormor och en moster se, de blev alldeles till sig, de tyckte det var SÅ fint! Och jag håller med. Visst, ärligt talat hade de kunnat vara lite mindre, men samtidigt passar storleken min kroppsform perfekt, och så har jag gått upp ett kilo i vikt, som nog har satt sig på brösten, ska ta tag i det och gå ner det och lite till. Senare.
Men trots att jag har gått upp ett kilo så är jag mer nöjd med min kropp nu än innan operationen. Nästan vad jag än tar på mig passar och sitter bra och jag ser inte enorm ut längre, tvärtom. När jag fortfarande hade stora bröst så såg jag tjock ut i vad jag än hade på mig, även när jag inte hade någonting på mig.
Hur som helst, jag är helnöjd och ärren kunde inte vara finare! Små, små, små tunna streck!
Däremot har jag inte riktigt lärt mig att jag faktiskt KAN sitta rakryggad nu, jag sitter fortfarande lite som en hösäck, så vissa dagar har jag ont i ryggen eller nacken. Men det är bara att försöka komma ihåg det och träna på att sitta rakt!

Två bilder från tejpbytet, 31 dagar efter operationen, fortfarande lite gult:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela