Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 24: Ont i ryggen

Publicerad 2012-07-14 13:49:48 i Efter

Igår var jag och shoppade lite med min syster, men det slutade med att hon fick bära mina påsar för det blev för tungt och jag fick ont i både såren och ryggen. Köpte en ny bh, från Swegmark. Den är egentligen gjord för till exempel cancerpatienter som behöver protes eller inlägg, men den var så himla mjuk och skön och täcker brösten bra.
Idag har jag ont i ryggen, eller kanske mest nacken egentligen, tror det är efter att gående och tunga påsar igår.

Igår när jag bytte tejpen upptäckte jag förresten något. Mina bröstvårtor är snea. Den ena pekar lite upp och den andra ner. Det stör mig inte direkt, men det såg väldigt roligt och konstigt ut. Men det ändrar sig kanske, jag tycker brösten ändrar sig lite hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela