Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 23: Tejpbyte

Publicerad 2012-07-13 21:54:08 i Efter

Idag bestämde jag mig för att byta tejpen. Det hade släppt i kanterna och en kant hade irriterad huden, där var alldeles rött och kliade.
Tejpen sitter som berget, och det ilade lite i såren när jag drog av den. Men det såg jättefint ut i alla fall, det har blivit lite sårskorpor och så nu.
När jag bara hade en bit tejp kvar att sätta fast så började jag må illa och få ont i magen, sån där snart-spyr-jag-ont, men jag spydde inte, tack och lov. Sen började jag svettas, massor. Och sen började allt snurra, jag var så yr att jag inte såg någonting. Jag satte mig ner på toaletten, men det blev inte bättre. Tur att jag känner vårt hus och vet hur man går trots att man inte ser, jag fick vackla in och lägga mig i en säng. Efter en stund mådde jag bra igen. Konstigt. Jag tror att det det var mentalt mer än fysiskt, men att det visade sig så. Tror jag blev lite chockad av att se mina ihopsydda bröst. Det ser jättefint ut, men det läker ju fortfarande så det ser lite brutalt ut faktiskt. Det var i alla fall väldigt obehagligt.


Vänster undersida!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-07-15 14:37:52

Hej gumman, jag tror du fick ett litet blodtrycksfall. det är jätteobehagligt att vara med om, karusellyrsel, kallsvettig, illamående och skakig blir man då. Fötterna högt nästa gång.

Svar: Ja, fy, det var riktigt obehagligt! Tror jag får äta något innan nästa gång!
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela