Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 13

Publicerad 2012-07-03 15:42:00 i Efter

Jag vågar inte säga det högt, men jag tror att smärtan börjar ge med sig! Det drar lite, speciellt i slutet av det under vänster bröst. Emellanåt sticks och bränns det lite i själva ärren också. Idag tog jag två tabletter på morgonen, men bara en på eftermiddagen, håller tummarna att det räcker.
Idag tog jag en spegel som är väldigt inzoomad, och så kollade jag in ärren, med tejpen på såklart, och det ser riktigt fint ut tycker jag!
Har provat lite tröjor, några är stora som hus nu, men de som satt illa förr sitter riktigt bra nu! Det sticker lite i ärren nu, så det blev kanske lite för mycket armsträckning faktiskt.

Jag tror narkosen tog riktigt hårt på min kropp. Det är två veckor sen imorgon men jag är fortfarande trött. Jag kan gå väldigt långsamt till Ica, det tar ungefär 15 minuter, och sen är jag HELT slut. Får tryck över bröstkorgen och måste sitta. Svettas, andfådd som om jag sprungit flera kilometer. Visst, min kondition var inte på topp innan operationen, men den var inte urdålig heller, helt normal skulle jag vilja påstå. Förstår inte varför min kropp tog så hårt på att sövas.
 
 
Höger bröst:
 
Höger sida:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela