Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Om Prosil

Publicerad 2012-12-03 11:12:00 i Frågor och svar

Nina frågade:
Vars beställde du ifrån och hur mycket kostade det? Är det värt pengarna?
 
 
Svar:
Jag beställde från https://www.dermacaredirect.co.uk/, där kostade 17 gram Prosil, inklusive frakt, 349 kronor. På Akademikliniken tar de 350 för 4,25 gram...
Jag beställde en torsdagseftermiddag, på tisdagmorgon kom paketet, grymt snabb frakt och himla bra service på den sidan!

Jag tycker absolut det är värt pengarna, kanske främst för att jag inte tålde tejpen, men mina ärr har verkligen blivit jättefina! De har börjat blekna rejält, är platta, släta och fina.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-01-28 08:11:19

Hej, igen! :)
Blev väldigt nyfiken över Prosil, som du använde. När började du användandet? Efter ungefär hur många månader? Och vilken av sorterna var det du köpte? Såg att det fanns två att välja på. :)
Säkerligen inte sista frågan jag skickar till dig, men jag är så tacksam för att jag hittade din blogg! Guld värd! :)

Svar: Hej!Om jag minns rätt så började jag med Prosil i oktober, 4 månader efter operationen! Jag visste faktiskt inte att det fanns två sorter, jag köpte denna http://www.dermacaredirect.co.uk/pro-sil-glide-on-silicone-scar-stick-17g.html Det är den stora förpackningen :-)

Det är bara att fråga på!! Är glad om jag kan hjälpa till :-)
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela