Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 165

Publicerad 2012-12-02 22:52:08 i Efter

Igårkväll hade jag ingen bh på mig, bara ett linne med extra tyg vid brösten. Det linnet har jag i svart och vitt och innan operationen hade jag ett på mig varje dag, oavsett vad jag hade på mig, för det där extra tyget spände åt över brösten och höll dem på plats lite extra. Bara det, att kunna ha en tröja utan att behöva ha ett linne under, är en underbar känsla! Ibland har jag linne under ändå, för jag har vant mig vid det och känner mig naken utan, haha. Men oftast har jag bara en vanlig tröja, och det är SÅ HIMLA SKÖNT!
 
Tog några bilder på hur brösten ser ut utan bh. För bara ett halvår sen kunde jag inte vara utan bh, alls. Det blev varmt och svettigt under dem, det kliade och var allmänt obehagligt. Rörde jag mig så hoppade de omkring och gjorde ont. Inte var det snyggt heller, såg hemskt ut faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela