Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 44: Ont i brösten efter städning

Publicerad 2012-08-03 22:49:34 i Efter

Igår bestämde jag mig för att byta lakan och dammsuga själv för första gången på över 6 veckor. Det var kanske inte så smart, min kropp, och mina bröst, var nog inte redo för det. Efteråt hade jag jätteont i ryggen och i brösten, men som tur är så gick det över under natten när jag sov!
Däremot har jag jobbat ute med huset varje dag i en vecka, målat och slipat och sånt, och det har gått jättebra, lite ont i ryggen ibland bara!
Tejpen börjar redan lossna framme mellan brösten så imorgon tar jag av den och byter. Hoppas de små såren har läkt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela