Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 53: Dålig nattbh

Publicerad 2012-08-12 16:21:33 i Efter

Nääe, de där bharna jag köpte för att sova i var inte alls så mjuka och bra som jag trodde. Jag hade en på mig i natt, men den var hård och det gjorde faktiskt lite ont inne i ena bröstet, och en bit av snitten. Så mitt i natten, i mörkret, letade jag mig upp och tog på mig min gamla vanliga igen...
Jag har köpt hela 5 bhar, och ingen av dem har varit bra.... Idag beställde jag en till Swegmark, likadan som den jag köpte på kliniken, från internet, så kan jag sova i den. Har letat på flera olika Lindex och Twilfit men ingen har haft rätt storlek. Men det var fraktfritt på sidan, så det var ju toppen!

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-08-12 16:59:05

Hej, har nu läst alla dina inlägg. Jag är en liten bit på väg till en eventuell operation, en läkare har kollat mina bröst och nu väntar jag på en tid hos en kirurg. Förvånad över hur fort det gick för dig, jag var hos läkaren i våras och fick senare ett brev där det stod att väntetid för att få en bedömning är tre månader. Är orolig att de inte ska tycka att mina bröst är tillräckligt stora, har 65i.

Kul att det har gått så bra för dig i alla fall, är avundsjuk till tusen! Kommer kika in här igen, så fortsätt gärna att skriva :)

Svar: Hej! Ja, jag är själv förvånad över hur fort det gick. Jag kunde ha blivit opererad en månad innan jag blev det, men så skulle jag utomlands och så, så de ville inte förstöra semestern för mig genom att låta mig åka nyopererad! 65I är STORT, så att de skulle vara för små är knappast troligt! Men jag vet precis hur du tänker, jag var rädd att mina 65K/L skulle vara för små.

Tack så mycket! Jag kommer absolut fortsätta! :)
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela