Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 52: Tejpbyte

Publicerad 2012-08-11 21:00:52 i Efter

En vecka sen sist, idag var det dags för tejpbyte igen! Nu är det nästan helt läkt, där var bara 1-2 sårskorpor kvar på varje bröst! Ärren ser jättefina ut, tunna och fina, och nu börjar de bli röda!
Jag sover fortfarande i bh, dels för att jag vill att de ska vara så fasta som möjligt, och dels för att jag har vant mig vid det och faktiskt tycker det är skönt. Har köpt två mjuka amningsbhar med bra stöd att sova i, så jag kan ha de bharna jag köpte på Akademikliniken på dagen. Och så slipper jag tvätta heeeela tiden!
Jag sover mer och mer på sidan, och det börjar kännas mer bekvämt, även om det fortfarande är lite obehagligt. Jag har alltid en kudde bakom ryggen när jag sover på sidan. I början var det svårt för jag visste inte var jag skulle ha armarna, det stramade och hade sig hur jag än hade dem, men stramandet har gått över så armplaceringen är inget problem längre.
Jag tycker fortfarande de är en aning stora, men till min kropp hade det sett konstigt ut med mindre, de passar mig och min form helt perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela