Min bröstförminskningsblogg

Bröstförminskning med hjälp av Landstinget, Akademikliniken Malmö 20 juni 2012

Dag 45: Tejpbyte

Publicerad 2012-08-04 17:22:27 i Efter

Eftersom tejpen redan hade börjat släppa så bytte jag tejp idag, trots att jag hade tänkt vänta lite längre denna gången. När tejpen var av var jag överlycklig, ärren, och brösten, är så fina så jag blir alldeles till mig! Det konstiga såret har nästan läkt helt, det är bara ett litet rött märke nu, och sårskorpan följde med tejpen. Snitten är nästan helt fria från sårskorpor nu och är helt enkelt bara ärr. Det har tagit lång tid att läkas, men det förväntade jag ju mig, eftersom jag läker sakta, något jag har förstått är vanligt när man har hypotyreos, som jag har. Öppningen i T-korset på vänster bröst har också nästan läkt ihop helt. Är det något del som är ful så är det där, man ser massa ytliga, röda blodkärl och det ser lite konstigt ut. Men jag tror det kommer bli jättebra till slut. Jag längtar ihjäl mig till jag får gå utan tejp och kan beundra mina fina ärr hela tiden!
 

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2012-08-05 04:47:27

Hela tiden..? Ibland kommer du väl ha kläder ivägen ;D

Svar: Njaaa, inte säker ;) Haha, jodå, jag får beundra dem i min ensamhet!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: cattis

Publicerad 2012-08-05 14:19:56

på Vilka fina ärr!! Ja väntar med spänning på min operation som borde bli i slut på denna månaden eller början på sep. Hoppas ja får lika fina ärr.

Svar: Tack, de är nog finare i verkligheten faktiskt, tycker jag! Åh, vad spännande, vad glad jag blir för din skull! Minns veckorna före operationen när man bara längtade och var överlycklig att snart bli av med melonerna!
forstorabrost.blogg.se

Postat av: Liza

Publicerad 2012-08-09 17:41:33

Hej! Satt och läste din blogg dagen innan min OP, vars skönt att hitta någon ung person som var lik mig i mått faktiskt, har suttit och smygföljt dig här i tystnad haha:) superfina ärr! Jag är också halverst orolig över min läkningsprocess, också fått breda fula ärr, så har en gnutta hopp efter att ha hittat hit! Kramar på dig, och lycka till med fortsatta läkningen:)

Svar: Hej!Vad glad jag blir! Håller alla tummar och tår att din läkning går bra! Kram
forstorabrost.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

De senaste inläggen

Kategorier

Månadsarkiv

Prenumerera och dela